Logofolio – 25 jaar logo’s van René Verkaart

Dit Logofolio is een verzameling van logo’s die ik sinds 1995 voor stoere klanten gemaakt heb. Alles begint met vertrouwen en ambitie. Samen gaan we de reis aan naar jouw merkidentiteit. “Identiteit” is daarbij het sleutelwoord. Wie ben jij? Wat doe jij? Waarom doe jij dat? Het resultaat zijn deze logo’s. Dit is het perfecte moment om mijn klanten te bedanken voor het vertrouwen dat ze me al sinds 1995 geven. Op naar de volgende 25 jaar. Ik verheug me erop met jullie samen te werken.

Creative Director

Mijn persoonlijke logo favorieten

Zonder te willen oordelen heb ik als ontwerper natuurlijk een aantal persoonlijke voorkeuren voor mijn eigen logo’s. Dit heeft niets te maken met de klant of het project, het gaat puur om stijl, kleur en uitvoering.
Vergelijk het met een kledingadvies; je adviseert een zomerhemd aan je beste vriend, maar zelf zou je die niet dragen omdat het je persoonlijkheid niet weerspiegelt. Zo is het met dit Logofolio ook. Dit is 100% mijn eigen voorkeur, mijn eigen smaak.


Mail mij

Kalimba

Het mooie aan het Kalimba logo vind ik het balans van het beeldmerk met de zachte vormen van het CFF Insider Pro huisstijl lettertype. Ik vind het in harmonie en balans en de story van het logo klopt helemaal.

Print media visitekaart

Kryptonite

Het Kryptonite logo is het eerste logo waarvan ik een lettertype gemaakt heb, die ik dan weer voor de productlijn gebruikt heb. Het was tevens de start van Characters Font Foundry, mijn eigen bedrijf voor custom- en retail lettertypen.

Kryptonite logo - Rene Verkaart

Marjan Sterk

Het Marjan Sterk Fine Art Jewellery logo is één van de meest sjieke logo’s die ik gemaakt heb. Met de hand getekend, daarna zorgvuldig gedigitaliseerd en geoptimaliseerd. Mooi in balans en klassiek van karakter. Voor mij persoonlijk een pareltje.

Marjan Sterk Fine Art Jewellery logo


Typografie

Op naar de volgende 20 jaar

Als ik mijn logo’s zie ben ik trots dat ik die samen met mijn klanten heb mogen realiseren. Ik geloof heilig in authenticiteit en het feit dat je uniek moet zijn om op te vallen én in het geheugen te blijven van je doelgroep. Daar doe ik alles voor! Wat voor mij telt is jouw ambitie en succes.

René Verkaart -
Creative Director
balloon_corner

Wil jij ook een authentiek en uniek logo?

Startup, MKB’er of multinational. Een goed logo helpt om je bedrijf op de kaart te zetten. Het spreekt jouw taal en raakt je doelgroep op een emotioneel vlak. Wij maken graag jouw logo. Maak een afspraak om samen de mogelijkheden te bespreken.