Negotiation Navigators branding en website

Negotiation Navigator Banner - Stoere Binken Design)

Na meer dan 15 jaar ervaring in onderhandelingen bij internationale multinationals heeft Reinout de Schepper besloten ondernemer te worden en Negotiation Navigators op te richten. Stoere Binken Design ontwerpt de merkidentiteit, van het onderscheidende en richtinggevende logo tot de maatwerk WordPress website.

Creative Director

Navigeer naar succesvol onderhandelen

De meeste bedrijven bieden geen standaarden voor de optimale voorbereiding op onderhandelingen. Door middel van training, tools en adviesdiensten integreren de Negotiation Navigators een intuïtieve onderhandelingsmethodologie in het DNA van jouw bedrijf, waardoor je onderhandelingscapaciteiten worden vergroot en je het vertrouwen krijgt om resultaten te bereiken.

Onze maatwerk WordPress website visualiseert dit vertrouwen en de kracht van succesvol zakendoen. Door een stoere Brand Identity, subtiele animaties en effecten creëren we een sterk merkimago.

Negotiation Navigators MacBook Air desktop - Rene Verkaart)

Richtinggevend logo met power

Wij zijn van mening dat elk logo in zijn marktsegment of niche onderscheidend moet zijn. Je wilt niet op je concurrenten lijken en je wilt dat je doelgroep je logo begrijpt en onthoudt. Jouw logo moet de superheld van je huisstijl zijn.

Onderscheidend logo ontwerp

Het logo dat we voor Negotiation Navigators ontworpen hebben is onderscheidend door het krachtige beeldmerk dat bestaat uit een kompas en “tandwielen”. Deze symboliseren een gestructureerd uurwerk en de complexiteit van het vakgebied. Het beeldmerk werkt tevens als een kwaliteitskeurmerk.

De “slots” van het uurwerk zijn symmetrisch. De 4 openingen in de binnenste ring sluiten aan op de buitenste ring en het kompas. Daardoor heeft het beeldmerk in zich een harmonie en balans.

De “dotless i”, de letter i zonder puntjes, staat voor het vereenvoudigen en het verwijderen van ruis in het proces, wat de expertise van Reinout is.


Maak je logo uniek
Negotiation Navigators logo - Rene Verkaart)
Negotiation Navigator responsive design)

René is een ware gids in het digitale landschap

René Verkaart van Stoere Binken Design is niet zomaar een website designer; hij is een ware gids in het digitale landschap. Voor wie voor het eerst een website laat ontwerpen, maakt hij het proces naadloos en begrijpelijk. René is buitengewoon responsief, meedenkend en deskundig, waardoor hij niet alleen je verwachtingen overtreft, maar ook echte waarde toevoegt aan je onderneming.

Of je nu een strak, modern design wilt of een complexere technische oplossing nodig hebt, René’s veelzijdigheid en expertise maken hem tot de go-to professional voor een uitstekend eindresultaat. Ik kan Stoere Binken Design en in het bijzonder René, van harte aanbevelen.

Reinout de Schepper -
Oprichter Negotiation Navigators

Over Reinout de Schepper

Reinout de Schepper was medeverantwoordelijk voor het opzetten van het ‘Negotiation Excellence’-team bij Philips Procurement, waar hij >250 inkoopprofessionals trainde en hen coachte.

Bij Randstad Sourceright zette Reinout, naast het leiden van de Europese Salesorganisatie, nog een ‘Negotiation Excellence’-team op, dit keer voor de Sales-kant van de tafel.

Stoer kleurenpalet

Het kleurenpalet dat we voor Negotiation Navigators ontworpen hebben is zeer onderscheidend in het negotiation marktsegment. Veel huisstijlen in dit marktsegment zijn zwart-wit en maken minimaal gebruik van kleuren. De Negotiation Navigators branding steekt hier met kop en nek bovenuit door zijn opvallend en energiek kleurgebruik. Een absolute must-have voor elke branding.


Branding uitgelegd
Negotiation Navigators kleurenpalet - Stoere Binken Design)

Zo ontwikkelen wij succesvolle merkimago's

Bij de ontwikkeling van nieuwe merkidentiteiten beginnen we altijd met grondig deskresearch. We onderzoeken de markt waarin jij als klant je gaat bewegen. Ons doel is een onderscheidend brand design ontwerpen en tevens een vorm van vertrouwdheid creëren.
Wij ontwerpen nooit merkidentiteiten die “anders zijn omdat ze anders moeten zijn”. In plaats daarvan maken we slimme en zinvolle keuzes om een succesvol merkimago op te bouwen en jouw doelgroep aan je bedrijf te binden.

René Verkaart -
Creative Director
balloon_corner

Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Wil je ook eens praten over hoe je de merkidentiteit, en daarmee het merkimago, van jouw bedrijf kunt verbeteren? Neem dan contact op voor een vrijblijvende afspraak.