Stoere Binken Design

MUMC+ magazine

Klant: Maastricht Universitair Medisch Centrum+

Het Maastricht Universitair Medisch Centrum heeft ons gevraagd om mee te pitchen voor het nieuwe interne personeelsmagazine “Gazet”. Wij pitchen vaker als we geloven dat we werkelijk een meerwaarde kunnen bieden voor een klant. Voor het MUMC+ hadden we dat gevoel en heeft Stoere Binken Design zelfs twee ontwerpen gemaakt voor het nieuwe huisblad.

Gezondheid verbeteren

Het academisch ziekenhuis Maastricht (azM) en de Universiteit Maastricht (UM) werken samen in het Maastricht UMC+, ofwel het Maastricht Universitair Medisch Centrum+. Het is haar ambitie om de gezondheid van de bevolking in de regio op alle niveaus te verbeteren. Ze richten zich daarbij op gezondheidsherstel, gezondheidsbehoud en gezondheidsbevordering. Ze richten zich in belangrijke mate op preventie en daarmee onderscheiden ze zich internationaal van andere imc’s. Dat is wat ze nastreven voor de inwoners van de regio en voor ieder ander die met de opgedane kennis en ervaring zijn voordeel kan doen. Vandaar de ‘+’ in de naam en het motto ‘gezond leven’. (Bron: mumc.nl)

Communicatie verbeteren

Een personeelsblad is een toegankelijke en vriendelijke manier om de interne communicatie van een organisatie te verbeteren. Onze beide voorstellen focussen hierop door een heldere vormgeving, frisse fotografie en een uitnodigend storytelling concept.

 

Geïnteresseerd in dit stoere ontwerp?

Al onze pitch ontwerpen, die niet door de klant gekozen worden, zijn te koop. Voor meer informatie over de prijs en de voorwaarden, neem vrijblijvend contact met ons op.

rene

Creative director

jeroen

Creative Director

Jeroen Borrenbergs

Website

Deel dit artikel

P G