Stoere Binken Design

Kompetenz4Safety identiteit

Klant: Kompetenz4Safety

Stoere Binken Design heeft de nieuwe merkontwikkeling en responsive one-page website verzorgd voor Kompetenz4Safety (K4S), een gezamenlijke onderneming van 4 leidende Duitse handelsondernemingen. Zij leveren technische veiligheidskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen aan multinationals. 

Responsive one-page website

De nieuwe website is dynamisch, overzichtelijk en volledig responsive, perfect geschikt dus voor desktop, tablet en mobile. De spannende foto’s geven deze nieuwe identiteit kracht en dynamiek en visualiseren de gevarenzones van de doelgroep van K4S. Onze art direction voor de campagne- en marketing strategie ontwikkeling geven K4S een voorsprong op de concurrenten.

Meer informatie over one-page websites lees je in ons blog.

Logo x 4

Het nieuwe logo transporteert de merkidentiteit. Het visualiseert zowel de 4 samenwerkingspartners als de 4 natuurelementen; water, lucht, aarde en vuur. 

Meer dan 400 jaar ervaring

De 4 partners samen hebben meer dan 400 jaar ervaring in de technische handel, zijn gevestigd in 8 plaatsen in Duitsland en hebben ongeveer 700 personeelsleden. Dat de vier afzonderlijke marktleiders Rala, Schloemer, Sahlberg en Jesse de handen in elkaar geslagen hebben was de logische volgende stap. K4S is voortgekomen uit het samenwerkingsverband ‘Kompetenz4’, dat al 10 jaar actief is in de arbeidsveiligheid markt. 

Stoere Binken Design Germany

Onze Duitse vestiging heeft deze huisstijl ontworpen in opdracht van Krups Consultants. Als Nederlandse ontwerper worden we vaak als de ‘dutch designer’ gezien en krijgen we meer vrijheid om dat te doen waar we specialist in zijn; succesvolle merken ontwikkelen.