Stoere Binken Design

Delizia Wijnen identiteit

Klant: Delizia Wijnen

Delizia Wijnen is een leverancier van kwalitatieve wijnen, prosecco’s en spumantes van onderscheidende wijnhuizen op goed niveau. Gevestigd in Maastricht, wordt de provincie Limburg beleverd. Delizia Wijnen is begonnen met een exclusief dealerschap van de Astoria-wijn Clamore. Leuk, als de klant zelf Lamoré heet. Voor Delizia Wijnen hebben we het logo en de identiteit ontworpen.

Proost op het logo

Als echte wijnliefhebbers zijn we natuurlijk blij om voor Delizia Wijnen de nieuwe huisstijl te mogen ontwerpen. Op het logo, een liggend wijnglas, zijn we bijzonder trots. Het is abstract maar toch duidelijk, stijlvol en ook modern. De huisstijlkleuren groen en rood refereren uiteraard aan de witte en rode wijn.

In Maastricht en omstreken zitten een aantal kwalitatieve wijnleveranciers en specialisten. Als ontwerpstudio maken we hier vaker gebruik van om relatiegeschenken voor onze klanten te kopen. Delizia Wijnen verkoopt haar producten via een online webwinkel. Webshops zijn een onmisbare tool geworden voor leveranciers.

Als beginnend ondernemer is het voor mij van groot belang mijzelf op het juiste peil te presenteren. Mijn bedrijf, Delizia Wijnen, richt zich op de wijnmarkt met een Italiaans topwijnhuis. Gericht op het genieten; mooie wijnen, prachtige spumantes en loungeproducten met daarbij een top presentatie. Stoere Binken Design heeft mij daarin perfect maatwerk geleverd. Goed luisteren en het kunnen omzetten naar mijn huisstijl met een dosis lef en creativiteit. Daarbij is de klasse en stijl van de Italiaanse designkunst op een verantwoorde manier doorgetrokken. Ik ben bijzonder blij met het product en verheug me op een continuering van de samenwerking.

Ton Lamoré - directeur

rene

Creative director

Deel dit artikel

P G